10/5


usch, matte nationella idag rå.. det typ sög?
hoppas på G asså :) men jag borde få de tycker jag.. lite drygt annars lix.. men de är ju lugnt , kommer inte få IG i kursen, man gör nåt jävla G prov sen i aug.
aja,  ska göra medicinsk grundkurs uppgiften nu typ, eller måste vänta på min kära mamma, behöver lite hjälp :) hon sover nu så.. kanske ska gå o se på tv eller nåt ett tag :) hoho känner lite för de.

imorn äre nationella i engelska, muntligt.. :( undrar hur de går , hehe bra hoppas jag, men så dåligt kan de nog inte gå, antar jag :o heh
önska mig lycka till :]
pusss

Kommentarer
Postat av: HANNSOOOW

Ah, jag hoppas också på G. Men det får vi nog ska du se :) Imorgon ses vi, japp! Ciao (om du vill göra ngt är ja available imorgon..)

2007-05-10 @ 17:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback