5/3


men hallå :]
sitter här hemma & har håltimme, så jävla onödig dag alltså. kommer till skolan klockan halv 9, då är matteläraren sjuk, så då fick vi håltimme till 9.25, sen från 10-14.30 har jag HÅLTIMME nu.. asså, snacka om onödig dag ;/ ska tillbax om två timmar o ha en lektion, ioförsig är den ganska lång men ändå .. hoppas på att få tillbaka provet.

helgen har iaf vart mys :)

fredags;
skolan va helt ok. hade massa hålisar då oxå ;/ men dt va rätt skönt, åkte o tränade med malin sen vid 15.30 . va PM på friskis, hah de va fan as jobbigt. men kul! sen på kvällen vare bara, jag mamma&pappa som käka. brorsorna va borta, haha käka as god mat :] mums, sen senare så kom min älskling o sov hos mig.. <3

lördag;
jag va tvungen o gå upp typ vid 9, skulle med tilde till sthlm 11.10 tåget, så drog upp o käka frulle, sen väckte jag niclas. oså skjussa pappa oss.
sen mötte jag tilde på stationen oså drog vi. vi hade as trevligt :] jag köpte ett par shorts till sommarn, svarta. kände att jag behövde de. oså bytte jag en sak som inte fanns i uppsaala. hihi tilde köpte ett par jeans, värsta klippet på 200:- , sen en tröja :)
på kvällen så skulle jag hem till malin & käka middag, hanna va oxå där :) de va as nice. kollade på film & käka fruktsallad med glass.. MUMS! mys tjejer. när jag drog hem så kom älskling & sov hos mig .. <3 ;d

söndag;
niclas & jag vakna typ 11, eller nej.. JAG vaknade då, haha oså väckte jag han, o han blev inte så glad, haha han ville såklart sova mer. men jag börja kittla han o så :D haha, (han e så söt när han skrattar,) jag fick iaf upp han då efter ett tag. så käka vi frulle & så. sen typ softade vi ett tag, o sen åkte jag ner på stan vid halv 3, skulle på musikalen 16.00 så va på stan innnan:) musikalen va as kul, älskar det, alla danser är hur nice som helst.
sen på kvällen kom älskling igen, haha o sov här :D vi såg the holiday <3 JAGÄLSKARDEN! & tror han oxå gör det nu, fast han va as neggo till den först, mohaha. iloveyouniclas.

o nu snart så, ska jag dra mig o se på nån film innan jag drar tbax till skolan,
har dans ikv oxå :) jag som missat massa ;( gah, blir svårt o ta igen. aja.
Pusshejsss.


                                                 jag älskar dig,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback