28/3


image29


TACKTACKTACK för världens bästa födelsedag igår :D så himla LYCKAD! tror den aldrig har varit det. haha, åh jag va så glad! ni är underbara mina älsklingar

började dagen med att bli väckt av pappa&lillebror, fick två kuvert. haha, 100 kr av lillebror & av mamma har jag fått en Londonresa, så de stod att ja skulle få fickpengar till den :D:D asbra!
sen bärde de av till skolan, haha fick massa grattis & kramar av folket :) tack! slutade tidigt oxå, halv 12.. som vi alltid gör på tisdagar.
när jag kom hem började jag göra min tårta & morfar kom då oxå, haha han hjälpte mig lite med den :) den blev as fin! o för att inte tala om GOD! vi fika lite med dom, sen så kom hanna järbel en stund :D vi tog lite kort osådär.. hon kunde inte va hos mig så länge så vi va ute o hade skoj.
malin kom sen oxå, så vi tog lite kort med henne med o sen lämna vi av hanna på busstationen :) efter de kom typ alla gäster, så vare dags o käka! de blev pizza, asgod! hanna kom lite senare oxå o käkade oxå.

sen vare fika & sånt där, alla verkade gilla min tårta :D haha, tove kom oxå sen. så vi var ganska många, jag, hanna, malin, tove, norah, aron, vickan & mina bröder. haha lillkussen Joshua va ju oxå med ibland på ett hörn, haha cp unge, han skrek o hade sig.. o han ska vara 7 år? hmpf :D haha

vi hade iaf skitkul alla, hämtade min kameras så tog vi as många roliga kort :D:D:D:D haha garvar ihjäl mig :D
tack sötisar för en finfin födelsedag.

min pojkvän kom senare på kvällen när alla hade gått :) så fick jag vänner av han :D ÄLSKARVÄNNER! de är så bra, haha tror han köpte de till egen vinning oxå eftersom han gillar vänner. de va 7an, måste ha alla(a) har 1,2,3,4 & 7. haha

aja :)
idag har jag inte mått så bra, illamående & sånt. . så är hemma nu här o ska tare lugnt, får se om jag drar till skolan imorn, troligen inte.. men vi får se.

hare bra alla!
pussssssssssssss

(kommer lite bilder från igår nu):

image23
min tårta! MUUUMMSSS, (som jag gjort)

image24
jag&hanna

image25
allihopa , typ :p

image26
älsklingar :d


image28
JAG ÄLSKAR DIG SÅ JÄVLA MYCKE <3<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: HANNAAAAA HANNAAA HAANNNAA

tack för att jag fick komma igår sötnos :D

2007-03-28 @ 23:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback