25/3

image22


hallååå :)
sitter här & skriver lite historia, men tänkte ta en liten paus och skriva här ist, va ju några dagar sen nu.

helgen har vart skön, men den började tragiskt.. var på begravning i fredags för min farmor, finaste begravningen asså! o gud så jag grät, började ju redan innan själva begravningen ens börjat, så fort jag såg kistan så kom tårarna. den va så fin, vit med massa fina rosor på. det var 3 rosor för hennes barn & 8 rosor för barnbarnen som var fastklistrade på kistan, så himla fint. när jag fick reda på att rosorna symboliserade oss så blev jag rörd & grät.  det var så fint när hennes vänner sa farväl till henne oxå, dom sa så fina saker. ojoj skönt att det är över nu, även om jag tänker på henne mycket så måste jag försöka lägga det bakom mig nu.
va hos min kusse ett tag sen på kvällen & efter det så kom min älskling till mig, tack för allt <3 du är underbar baby!

igår (lördag) så va niclas hos mig till typ 3 då vi tog bussen till stan, jag skulle möta sofia där & vi skulle handla lite grejjer :) sen drog vi hem t mig & så kom hanna över o vi gjorde våfflor :D muums! det var verkligen gott!
sen såg vi film & käka fruktsallad o sånt, + att tjejerna sov hos mig. hahah trångt men de gick :D kul hade vi iaf!

idag så är jag as trött & ska plugga. känns som ja inte har tid alls för de, fyller ju år på TISDAG oxå. lovely, hihi
det ska bli kul :)

aja , take care!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jaaaa jag har typ rygg-skott nu ;) LOL

2007-03-25 @ 22:54:56
Postat av: HANNAAAAA HANNAAA HAANNNAA

det var JAG som skrev...

2007-03-25 @ 22:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback