20/3



image22


bara en vecka kvar till min födelsedag! eller rättare sagt, MIN 18ÅRS DAG!
SNÄLLA GE MIG EN SETH COHEN?! (a)

usch, idag är jag hemma & är sjuk.. typ magsjuk? inte munnen-vägen utan den andra, blä, jag hatar det. jag som typ ville till skolan idag, konstigt nog. men ska jag va ärlig tycker jag det är rätt kul där, ja menar? de är ändå ingen hemma, alla är i skolan, alla vänner, så varför inte va där? haha, plus att vissa lektioner är intressanta.

känner mig duktig, har städat hela nedervåningen! det tog sin tid, men jag får ju 800:- spänn före. VÄRT ELLER VAD?!
ohyeha, haha fast dom pengarna får jag när mina päron får sin lön, hehe så man kommer ju ha lite mer o shoppa för varje månad, thankkkks!


alltså, typ att jag borde gå & plugga.. historia, men paaaaaaaaaaaaaalla. asså det är så jävla tråkigt! vi har ju prov nästa vecka, så jag bör börja nu. har två andra läxor oxå, till på fredag. ska göra dom imorn när jag slutar typ.. 11, så jävla nice.

hm, men jag får väl dra mig nu & ta upp den där jävla boken. haha
seeee yaa!

Kommentarer
Postat av: hanna

kan inte logga in på min blogg. hoppas musiklalen gick bra och att du får bra res. på simningen imorrn, pöss

2007-03-21 @ 19:53:24
Postat av: hanna

kan inte logga in på min blogg. hoppas musiklalen gick bra och att du får bra res. på simningen imorrn, pöss

2007-03-21 @ 19:53:30
Postat av: hanna

kan inte logga in på min blogg. hoppas musiklalen gick bra och att du får bra res. på simningen imorrn, pöss

2007-03-21 @ 19:54:52
Postat av: hanna

hallå uppdatera din blööööggg daah ;)
jag kan ses på stan idag vid halv fyra kanske. pöss

2007-03-24 @ 12:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback