16/3


image20

och så blev det helg igen då! uuunderbart
var o tränade för ett tag sen, de passet va ganska dåligt.. hm, ledaren typ va cp? haha, typ skrek o grejer när hon gjorde vissa rörelser, plus att nåra saker va as konstiga, man bah; amen okej visst. finns typ bara ett pass jag verkligen gillar & de är de på tisdagar, underbart äre!

allt är så jävla nice med vååren, känns som den verkligen är här nu! fast, hörde att de kanske skulle snöa på söndag? man bah; HALLÅ? vadå snöa, jag hatar snön, bajs på den! den har haft sitt roliga , nu får den fan ta o försvinna lixom. DON'T COME BACK YOUR STUPID SNOW. okey dessan, tare lugnt. haha

denna helg kommer bli skön, fast saknar niclas as mycket.. KOM HEM? blir knappt bättre av att vi snackar telle, haha har märkt att vi tjaffsar mycke när vi inte är med varann o snackar i tellen, hm.. äre för vi saknar varann så mcket kanske? :) haha, för mig äre nog så, hoppas de är så för han med. men det är jobbigt med tjaffs, tror oftast det är mitt fel oxå. så bajs på mig.

ne nu ska jag käka & sen bär de av t viiiiixx ;d
puuuwssiilaagooooooo !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback