15/3


10 månader med älskling idag då..
o inte kan vi träffas heller, skitungen är i sälen.. :/ suck. snackade nyss i tellen oxå, o de gick ju bra? hm nej! blir så jävla irriterad ibland, ursäkta men blir det. jag bara orkar INTE! förlåt.

wooh, träffade sofia idag ;d det var skittrevligt! första gången vi träffades idag lix :) hon va as snäll! riktigt söt tös. haha, kändes som vi känt varann mkt längre än vad vi har ^^ så de va ju kul.
skoldagen gick rätt fort den med, helt okej lixom.. de va som vanligt typ..

har vart ganska irriterad nu på kvällen ;/ vet inte varför.. som tur va kom min tove över och gjorde mig glad :) tack älskling, du är bäst!

ne nu ska jag dra & gräva ner mig i min kudde!


image19
jagälskardigverkligen,föralltid!

Kommentarer
Postat av: Johanna

oh va fina!! Desssaan itne ska du bli irriterad? varför?

2007-03-15 @ 23:26:45
Postat av: dessan

asså, min pojkvän.. kan va lite dum ibland, & då blir jag lessen o irriterad, fast d egentligen inte ör så farligt. haha

2007-03-15 @ 23:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback