12/3


alltså, jag känner mig typ helt slut eller nåt. tror de är dags att sova för min del snart. hoh

denna dag har faktiskt vart helt okej, va lite småtrött imorse men blev gladare sen! det fina 'vår' vädret vare ju inge fel på heller, gjorde mig på så mycket bättre humöör. vore så skönt om de äntligen kunde bli lite varmt, jag är så sugen på att få ha tunnare jacka&skor, ska faktiskt köpa nya skor imorn! wiih tove & jag kollade på dom i helgen, hon ska nog oxå köpa dom, hahaha. vi har så mycket lika saker asså, kläder, jackor, skor , underkläder? hahah, nemen vi är som tvillingar, i lördags vare som våra mammor skulle köpt lika till oss, vi hade båda våran 'everest' jacka, med svarta jeans, vår blåa tjocktröja och linne under, de enda som skijde va att jag inte hade skorna (som jag har hemma) som hon hade på sig. hm, we are twins honey , men dt stör mig inte ett dugg :)

imorn slutar vi tidigt, LOVELY! halv 12 äre va? hm ja, haha då ska jag ner på stan direkt o köpa skorna, iihk. beroende av skor typ? ohyes, blir jag kär i nåt måste jag ha det, så äre bara! haha de kan lixom även va jeans, omg blir jag kär i jeans är jag såld direkt. tjatar på morsan tills jag får dom, om bidrag asså, jag brukar väl betala hälften kanske (a)

nemen nu är jag trött, dags o sova, eller nej.
prata telle med min babe först.

pussilago - & gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback