11/3


yes, det är vad jag är idag; besviken .. två olika anledningar faktiskt. har ingen större lust o berätta vad, men de handlar om två personer jag bryr mig mycket om. irriterad är jag på er oxå. åh bajs på er!

lördag:
va med tove på dagen :) as trevligt, gjorde inte så mkt. de va rätt skönt, haha sen ringde max & marcus :D dom kom över en stund o skjussa sedan mig o malin till hanna :) haha, vi kom värsta tajmingen med hanna & sofia, sen gjorde vi käk & sånt där. hade as mys :] kolla på melodifestivalen o käka glass med fruuktsallad, (mm, i like)
sen så åkte jag väl hem vid 22.30 o träffa tove igen, så kom hon o sov hos mig ;D vi såg the holiday, (för mig vare väl 100ade gången?) hahah, älskar den asså.

söndag:
vakna typ 10.30 , hade en cp dröm asså. hahah, va om läskiga hajar ;/ gah, bara för jag o tove snacka om de igårkväll. haha, sen väckte jag tove ca en timme efter.. oså käka vi frulle & drog ner på stan sen.
kolla runt lite där. hitta ett par as snygga skoor :D haha, ska nog köpa dom sen, hihi.. efter en stund på stan drog jag på msuikalrep (a) as kuuul, danserna har börjat sätta sig asså! fett me nice. men har ont i munnen, o halsen så, är seg idag.

ikv, hmm.. får se om jag träffar niclas.. beror väl på om han kan. hmpf

aja, pöss på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback