10/3


omg, gårdagen va ju lite speciell.. vakna med att jag mådde as illa, o kunde knappt käka frulle. men jag drog till skolan ändå, eftersom jag hade de där jävla talet. okey de gick jättebra :) faktiskt. + att jag mådde bättre då.
sen så, klockan ett typ skulle jag va hos tandis, gah. skulle få tandställning.. och nu ser jag ut som ett miffo :D nemen, man är ovan som fan. plus att de gör OONT ;/ menmen, bara o bita ihop i guess.

dt va kul igårkväll iaf , jag o josefine va på almtuna-match ;D haha, wredh o jansson spelade, hahah. de va as skoj! speciellt janssons snygga sex-poser ;o eller va man ska säga ^^ mohaha.
efter matchen träffa jag älskling iaf, o han ligger o sover nu :) ja ska snart väcka han. hahah

idag blire nog nice oxå, ska först leka med tove baby, sen ska jag, malin & sofia hem till hanna :D dt ska bli mycke trevligt, haha.. :) får se hure blir sen. i'll tell ya.
troligen sover tove hos mig ikv oxå :) menmen..

take care!
lots of lööööövh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback