vart tog tiden vägen?


läskig dag, tiden bara försvann typ.. och jag gjorde ingenting?
eller jo, det gjorde jag ju, haha.. ska bra försöka komma på vad.. över till :
igår .. skoldagen började med att vi hade prov, i medicinsk grundkurs.. tror det gick
bra, hoppas på mvg :) haha, det kändes bra iaf, men man vet ju aldrig. på engelskan
hade hanna J & hanna S föredrag, de va sjukt bra :D haha, as duktiga va dom, o de va intressant
oxå.. efter skolan åkte jag&malin o träna o sen vare bara hem direkt o käka o duscha, för sen
drog jag och älskling på bio, såg "en natt på muséet" den va as bra ju, haha
fick biobiljetter av hans morsas kille, as snällt :) tackar, hihi så det va ju bra de..
sen efter bion åkte jag & älskling hem till mig o gosade lite , sen vare dags o sova! o imorse då så,
vakna jag typ halv 11. älskling sov som en stock o jag lät han sova, haha :) väckte han runt 12. drog ner o käka frulle o sen vid 14.00 ungefär så drog han ;/ nu får jag inte träffa honom på nåra dar.. han skulle
till sin farsa ;/ typ att jag redan saknar honom as mycke :( snyft. 
  btw, fan va glad du gjorde mig idag sötnos :$ hihi, bara du&jag som vet vad jag pratar om. tack!

men till idag då, tror jag kom på nu vad jag gjort. hahaha, har tejpat alla mina lister i mitt rum.. hms.
jag gör om mitt rum nämligen, de ser typ KAAAOOS ut där nu , usch o fy :D haha sen har jag bara kollat på tv&film.. what life.

menmen, nu ska jag sova.
gonatt  , pusshej

Niclas <3 9 månader . 15/5-06

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback