much to doo


oh man, det har vart en lååång dag. kan ju börja med o säga att jag inte alls sovit så bra, sov hos niclas, o jag gillar ju inte hans säng, grrr.. haha den är inte skön på något vis! så nej, de va inte så kul, vakna fleera gånger, typ klockan fem första gången sen typ åtta, halv nio, nio.. blv galen, haha så till slut väckte jag niclas, haha han tog typ as stor plats oxå, menmen, så kan det gå.
sen efter vi käkat frulle så hämta mamma mig typ vid halv 11, så drog vi till IKEA o köpte lite nya stuff till mitt rum, haha, har hållt på med det hela dagen, började med o rensa ur mina fyra garderober, snacka om fuullproppade ;/ gah. men nu är allt as nice, har fixat de nya grejerna, bara lite som saknas, men det är galet snyggt! är jättenöjd :)

jag är typ hungrig, haha mamma gör maten , så jag lär väl gå ner o kika lite där nu, haha tror det är klart snart oxå :)

hare så brao iaf folket.
Pusshejs

Kommentarer
Postat av: hanna

ser att du har börjat använda din blogg lite flitigare ;) well done! tror lätt ditt rum är "damn hot", kul med nytt och fräsht. jag tror också att du växt ifrån det rosa :) nu är det mer vuxet som gäller för dig, a grown up girls you are. almost 18 years old, in like a month. pöss

2007-02-23 @ 23:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback