Målad


måla,måla,måla.. det är vad jag gör hela dagarna nu (inte direkt, men nästan) haha, gör om mitt rum näämligen. det behövdes, hade fan ljusrosa tapeter innan.. o jag tror närmare bestämt att jag växt ifrån det nu! så det va dags för ändring! tror det kommer bli as snyggt, tre väggar är bruna & en är röd. jag vill bara att det ska va klart NU!
tove har iaf hjälpt mig idag, målade igår med, men då fick jag hjälp av malin & hanna , tack tjejer :) så söta ni är, haha hade knappt klarat det själv. fett mycket & svårt också.. o jag har as ont i mina armar ;/ tecken på att vi jobbat, haha
ikväll ska jag nog inte göra så mycket, måla klart den röda väggen.. och leka med tove :) kanske sover där oxå, kan inte sova i mitt rum ;(  men dt löser sig nog. sover jag inte hos tove blire i vardagsrummet, mohaha.

Justefan, hade en dröm inatt. jättemysko, kan typ inte säga vad jag drömde heller :$ men det va som den sa något. haha, fast inte så jättebra kanske, nästan lite läskigt! drömmar assåååååååååå.

men över till nåt annat,
jag saknar min pojkvän :( han är lixom hos sin pappa i vänge, har inte träffat han på två dar nu. okej så mycke är inte de men.. ändå ;/

aja, take care everyone.
pussad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback