& jag orkar inte.


jaha, alla hjärtans dag imorn dåra. jo, det blir väl nice. i guess :]
ska köpa nåt till niclas oxå. det ör så galet svåårt ju.. haha undrar va han ger till mig oxå. om han nu ger nåt :o
tycker nästan de har blivit för överdrivet med de där. att ge grejjer, typ för mycket lixom. . man kan väl bara ge nåt litet eller egentlige inget alls. bara ge kärleken till den man älskar :) de är ju de finaste, enligt mig :)

jaha, på torsdag äre då 9 månader med älskling. NIO  :o helt sjukt, haha. känns inte som det. men det är hur bra som helst iaf. jag älskar dig så mycket niclas!

o jag är trött & jag va lite dum innan oxå. ångrar mig :$

whatever. ja ska se film :)
PUSSHEJS!




Kommentarer
Postat av: hanna

alla kan va trötta och tjuriga ibland :P

2007-02-14 @ 17:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback