1/12

välkommen december månad! hihi

alltså, fyfan!
Jag tror jag ALDRIG, har varit såhär trött. . och jag är 100% SERIÖS!
kan berätta från igår :) 

skolan först, slutade 16.40, hoh. hade redovisning o grejer, men det gick bra! sen åkte jag hem, käk, sen skulle jag träffa erik & hans kompis Josef, (som jag faktiskt kände till)
så vi gick på twilight districts spelning, :) haha, feting lite folk de vaaa, plus att de va as litet, en kyrka lix, i luthagen ;P haha pretty funny!
Josef va iaf stört skön, hade aldrig snackat me han tidigare men, a :) vi gick i samma skola.. H-stam, haha.. så därför visste ja vem han va.. men, han va iaf as kul, haha.. så vi hade roligt! efter spelningen drog vi t bussen, :) josef skulle hem t min kusse ;o haha. & jag o erik drog hem till miig :)
vi såg typ idol & keeka chips :D mums, haha.. sen spelade vi guitar hero i brorsans rum, och vem äägde rå? ;) MOHAHA. jag ägde erik iaf, ;D mesta dels (a)  haha, sen runt 23 nångång bestämde vi oss för att dra till erik :) men vi missade den där jävla bussen, så kom hem till han typ 24 ;P  haha.
sen såg vi på filmer & sånt där.. haha vi va uppe typ hela natten.. somnade kanske 4? haha, jag sov där lix :) sen a, kanske sov maax 3 timmar.. o han oxå, så vi va typ heeelt DÖÖDA imorse när ja skulle hem.. typ vid 9 tiden.. för ja skulle till sthlm idag vid 11 :/ usch

sthlm va kul ändå :) bortsett från att jag typ va halvdöd.. :/ förlåt vickan <3 haha
men köpte iaf två fina klänningar :D
sen vid 2-tiden åkte vi till kussarna..  o fikade osådäär :) träffade Norahs nya kille oxå. de va trevligt :)

och nu är jag död såklart..
så även fast klockan är typ halv nio, JA. så ska jag sova!
tack iaf för två mys-dagar! :D i-like-it
gonatt


image145
erik ville visst inte va med på kort :( haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback