9/8


nu sitter jag här, o tänker mest.
fan, att det kan vara så tomt?! VAR ÄR MIN ÄLSKLING :(
alltså, känns så konstigt allt. jag vill ju så gäärna vara med honom. bara veta vad han gör.. vad han tänker på.
men jag har lovat mig själv, att inte höra av mig. nepp, jag ska stå emot. men jag vill ju så gärna. tycker inte han det känns konstigt? jag vet ju lixom inte, vet ingenting. det stör mig så jävla mycket.
men jag undrar hur lång tid det kommer ta innan vi hörs av, jag ska iaf inte börja. det ska han, han måste få den tid han behöver. . o behöver han flera veckor så.. varsågod. jag väntar. väntar så länge som du vill.. men a, de beror ju ioförsig på, kommer kanske inte orka till slut. men, än så länge.

idag var jag på stan & träffade malin, hanna järbel, max, daniel & robin. vi fikade :) mysmys, haha. de fick mig på bra humör. snackade massa roliga minnen typ. haha, o jag behövde inte alls tänka på att jag var lessen. tack hörrni.
berättade för max iaf, han va söt :$ brydde sig o så. iihh. men orkade inte berätta för de andra , malin vet. men inte resten av dem. . skulle bara bli jobbigt o dra upp de, plus att alla skulle bli på dåligt humör lr så. satt de va bra att jag inte gjorde de.
efter fikat satt vi o snacka i ca 2 timmar kanske, sen drog vi hemmåt. sen dess har jag typ inte gjort så mycket, suttit här en stund, vart ute oxå :) de va sköööönt. ringde min kära vän LINA oxå :) iih, älskar att prata med henne, hon är så bäst. tack <3 du är ett enormt stöd.

o nu väntar jag på att tilde ska ringa :) ska nog ut med henne en stund, känner att jag behöver göra nåt.

hare så bra alla.




jag saknar dig så det inte finns ord.
men.. jag ska klara det, jag ska!
image77
kaninteslutaälskadig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback