9/8


hm, nu var det 3 dagar sen det tog slut. fattar det inte riktigt än.. lixom, VARFÖR?
jag som var så lycklig med dig, visst, allt var inte perfekt .. men du var & är min första kärlek. kommer bli så sjukt jobbigt att komma över dig. jag vill inte :( men jag ska försöka, är det såhär du vill ha det så kan jag inte göra så mycket mer än att försöka gå vidare. försöka glömma. hur svåårt de än är.
 
de här dagarna har varit så jävla pain.. jag trodde inte att JAG kunde vara så olycklig. o jag trodde definitivt inte att det skulle ta slut. det kändes som det skulle vara du&jag föralltid. det bara kändes så.. men, vem vet vad som händer i framtiden!?
jag har inte slutat hoppats än heller. jag menar, de har gått tre dagar.. jag hoppas du ska fatta att du gjort fel & ångra dig. jag hoppas så innerligt. snälla :/
hursomhelst, blir det inte så, så går jag vidare och jag har vänner och familj som stöttar mig till 100%. TACK <3 ni betyder så jävla mycke.

fan, jag vet typ inte vad jag ska göra.. allt är så himla tomt. det var du som fyllde ut mitt tomrum. fan, vad hände? är fortfarande chockad.. kommer fan inte glömma den där dagen. den va konstig, du gav mig dubbla budskap, så jag.. är förvirrad fortfarande. speciellt kramen du gav mig, vad var det lixom? & de där efter.. :/ fan.

jag kommer iaf aldrig aldrig sluta älska dig, du var den enda, & på något sätt kommer du alltid vara det. du är speciell. kärlek vid första ögonkastet .. de var det det var :)
plus att vi var tillsammans i 14, skulle blivit 15 månader. man slänger inte iväg en sån tid, som de faktiskt känns som du gjorde nu. så därför hoppas jag att du ska inse vad du går miste om .

skönt att få skriva av sig lite.
jag ska klara de här, JAG SKA. jag måste försöka.

jag älskar dig niclas nordling, det gör jag verkligen.
tiden med dig var den bästa & tror inte det kan bli bättre. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback