4/8

fan, allt känns bara skit..
vet fan inte vad som händer, seriöst? äre inte lite nördigt.. visst kan man bli lite sur för stunden, jag var det med, men snälla, get over it? .. jag är lessen, jag är de verkligen, förlåt! visste inte att de skulle bli såhär, pga det, en sån liten grej.. visst, jag vet inte hur allvarligt du tycker att de är , men enligt mig känns de som de borde vara löst nu.
åh..
jag behöver LINA :( hon förstår mig alltid, vi är så lika hon & jag.. eller hur gumman? fan, jag tror du är den jag litar på allra mest, (förutom mamma då) ja menar, allt jag sagt till dig, har aldrig nånsin kommit ut.. aldrig! det är det jag kallar VÄN! äkta vän, visst har jag andra jag litar på oxå .. självklart, men det är något med lina :) där är hemligheter alltid säkra, o inte bara de, hon ger så bra råd.. finns där när man behöver prata :) tack älskling. du förstår mig bättre än någon annan, jag älskar dig!


över till nåt annat,
jag var med sofia idag :) det var himla trevligt, vi var i fjällnora & bada/sola :) iihh, haha.. snacka massa :) gillar den tjejen alltså :]
sen nu på kvällen har jag bara sett på tv typ, & varit lite lessen.. måste göra nåt, klarar inte av o gå hemma & må dåligt. bajs

åååh,längtar som faaaaaaaaan till imorn! får äntligen träffa signe, och sandra :D ska bli så himla kul alltså. <3
take care,


jag saknar dig :(




image76

Kommentarer
Postat av: hanna

hej! det var länge sedan jag var inne här och kika. du verkar uppdatera utan mitt tjat nu, hehe. jag borde inte tagit bort min blogg, lite ånger här nu. nice med fjällnora! var där med idag, hehe. komiskt. purre

2007-08-05 @ 02:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback