25/8


tjolahopp!
då var man hemma rå, egentligen borde jag kanske sova, men har ingen luuuust , än iaf.. :)

var precis med niclas :) så kul o träffa han igen! var ju mer än 2 veckor sen senast så..
vi var ju först på bio :) mys där, sen efter satt vi ute flera timmar o bara pratade :) det var faktiskt as trevligt, kändes bra lixom!

o nu imorn, (lr idag blir det) så träffar jag förmodligen signe & sandra :) i can't wait!



GONATT med er!

image84
jag & niclas :)
vi gillar hans min, haha visst? ;)



Kommentarer
Postat av: linisen

gumman, hur gick det? du måste berätta..
ring om du vill ut å gå någon dag :p jag var ute själv i mörkret igår och gick, haha asläskigt
PUSSS

Postat av: Hanna

Hej Dessan!
Va roligt att hoera att det gick bra! Hoppas det fixar sig som det ar menat att bli :) . HAr jag sagt att jag har resedagbok? www.resedagboken.se (anv.namn hanna89). Du faer gearna laesa och kommentera. Har inte skrivit sa mkt annu. Men det kommer nog. Ha det bra snygging, Hanna

2007-08-26 @ 03:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback