20/8

blä, mår inge bra typ ;/ känner mig as seg & ont i huvet o sånt där skit. tove, du har inte smittat mig va? haha
lillstackarn har värsta febern o grejjer lix ;/ kryapådigälskling. :)
o jag är ensam hemma typ, måste fixa mat. FAN VA TRÅKIGT. haha, jag har varken lust eller ork för det. hm kalla mig lat, men de är fan jobbigt alltså. (a)

o jag ska träffa max ikväll oxå, fan va länge sen de va nurå, känns det som. hihi, cirkus 2-3 veckor va? saknar min bästa vän :) så skönt att ha en bästa vän som är kille, man behöver det lixom. för o snacka med om just killar o allt sånt, haha. visserligen har jag & max varit till&från typ, asså, de har vart lite konstigt ibland o vi har inte setts på länge osv, men han kommer ändå alltid vara min bästa killkompis, de har han vart sedan jag vet inte när, :) 6års? haha, okej inte då, men vi lärde känna varann då och har varit vänner sedan dess.. bästa vänner blev vi nog i 7an :) så, 6 år ungefär då. hihi & även om jag kan tycka han är dum o sånt ibland så, älskar jag honom ändå. :)

haha, nu tänkte jag se på tv :)
eller göra iordning min mat .. SUCK

pusspåer

image83
& här har vi honom, min bästa vän :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback