7/4

image38

mcfly
vilka inspirerande killar alltså, jag bara älskar låten " no worries " .. om det ändå vore så ha?!  den är iaf underbar, värsta sommar känslan & allt! kommer ihåg när jag lyssnade som fan på den i somras när jag va på Öland, de väcker minnen! det var så himla kul där, jag, tove, min storebror, hans polare david & pappa :D det ägde, haha speciellt alla mini-golf spel på kvällarna, haha david som va så jävla dålig förlorare! sjukt kul o reta den grabben ;d
sen alla kortspel & turerna in till borgholm osådär. jag saknar det :) ett minne jag inte kommer glömma..
 men de bär ju av till öland i år igen, och tove följer med i år oxå :D UNDERBART , hoppas på att niclas oxå kan komma dit en vecka eller så, vi ska ju va där i två veckor. + att vi ska till gbg tre dagar innan öland, då får jag troligen träffa min bästavän nathalie <3 du är så saknad baby!

gud va jag djupnar in i gamla grejjer nu ;P haha säger man så?

dagen har iaf vart rätt.. trög.
nåra i släkten kom över o käka påskmiddag, inte så mycket mer än så. har sett på vänner typ hela dagen , sen va jag ute o gick en stund :) o bara filosoferade, på ganska mycket .. känner mig lite lessen oxå.

jaja. :)
älskling kommer nog senare iaf, så de blir mys :]
Pusshejss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback