27/4


image56


trött trött trött!
idag gick de mesta som planerat, fast inte allt. hm..

började med Medicinsk grundkurs imorse, as onödig lektion, like usual :o haha, nemen va där en timme, sen skulle jag till tandläkarn, de va lika onödigt.. fick bara komma dit o byta snoddar.. eftersom tandställningen tydligen skulle få mer tid.. blä :)
sen vare engelska, gick jävligt fort.. oså vare bah historia kvar.. o efter den drog jag på stan.. köpte en kjol & ett linne :)
nice om jag ska va ärlig.. men jag har inte fått min jacka än. GRRRRR
ska till sthlm på söndag med min kusin. ska försöka fixa jackan då! hoppas på att den finns kvar där :)

sedan efter ca en timmes färd på stan skulle jag & malin träna, haha.. de passet va ju.. helt ok. men finns bättre.. gillar fortf de på tisdaagar mest!!!!!
efter träningen så åkte jag hem, träffade tove & jennyfer på vägen :) hihi, söta prickar de där asså.. ska träffa min tove imorn :D as nice.

va o käka idag med pappa & storebror oxå, på alexander! MUMS
hahaha fast micke va med, sen kom hans kompis typ.. som hette.. Roger.. han va typ konstig ;D kul&konstig på samma gång, tror han va lite dragen.. jävla fart på hans mun assåååå hahah

aja. på måndag äre ju valborg.. hm, överskattat eller vad!?
kommer kanske inte bli så kul.. men de beror ju helt på vad man gör. vi får se hure blir helt enkelt :)

tuudilooooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback