26/4

image55
Malin, jag & hanna :)


alltså, idag är jag rätt så.. trött!?
även fast jag hade sovmorron till halv ett idag. hahaha
innan skoolan åkte jag & malin till stan, skulle kolla efter en jacka, men nej den fanns såklart inte nu när jag skulle köpa den , fast den fanns i måndags :/ grrr hittade iaf en asfin bikini som jag velat ha :D yey!
sen vare dags för skola & matte. hahah, rätt slappt ändå, fick göra lite vad man själv ville göra.. sen vare bara historia & eng kvar.. his va jävla seg, men engelskan va fan skoj, haha :]

va på geränby nu på kvällen..
sen på gina när ja skulle testa en sak, så vare en jävla CPPPP KÄRRING som stod i omklrummet i HUNDRA åår. jag fick typ DAAAMP!! höll på & gå in o skrika på henne :S:S:S:S stod minst o vänta i 20 min, + att alla andr rum va upptagna.. o skulle jag gå kanske ja skulle missat o komma in eftersom ja inte visste när hon va klar. fan va irriterad ja blev iaf.. :/ suck

nää, nu ska jag gå & se på tv :)
pösss



Första bästa kompis: Lina Nilsson
Första kärlek: Ludwigss
Första husdjur: katt
Första köpta skiva: i don't remeber
Första riktiga kärlek: Niclas
Första piercing: öronen
Första konsert: Lena Ph

Nio senaste
Senaste alkoholdrycken: xider
Senaste bilfärd: för typ 30 min sen
Senaste filmen du såg: Svensson Svensson
Senaste ringda telefonsamtal: Lina
Senaste bubbelbadet: vet inte
Senaste spelade cd: va ett tag sen
Senaste kyss: niclas
Senaste gången du grät: var väl nåra veckor sen
Senaste måltiden: Tacos

Åtta har du nånsin
Dejtat en av dina bästa kompisar: tror de
Blivit raggad på av bra kompis flickvän/pojkvän: jo..
Blivit kär vid första ögonkastet: lätttt! NICLAS<3
Fått ditt hjärta krossat: ja
Haft ett one night stand: nej
Sagt att du älskar någon utan att mena det: jaa
Busringt till någon: självklart

Sju saker du har på dig just nu
1. leggins
2. bh
3. trosor
4. kofta
5. t-shirt
6. kjol
7. halsband

Sex saker du gjort idag
1. pratat telefon
2. varit i skolan
3. gått på stan
4. cyklat
5. köpt en bikini
6. åkt bil

Sex favoritsaker utan rangordning
1. kompisarna
2. familjen
3. ipoden
4. niclas
5. sängen
6. mobilen


Tre val
Blått eller rött? lätt blått
Sommar eller vinter? sommar ffs
Choklad eller chips? CHOCKLAD <3

Två saker att göra innan du dör
1. skaffa familj och barn
2. gifta mig

En sak
jag älskar mitt liv (för de mesta)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback