18/4

image52



jaha, så var man hemma då, sjuk o grejjer.. hm.
mår inte alls så bra, är sjukt trött, snorig som fan, halsen gör ont.. typ bränner på nå cp sätt.. och så har jag ont i huvet! cp!
jag var iaf på musikalen igår, eftersom jag va TVUNGEN! mitt lag repade som om de vore på riktigt :D (vilket de är IMORN, GAAAAAHH PREMIÄR!!)
o de va så jävla kul! allt gick så jävla braaaaaaaaaaaaa, wiiie. haha, alla vi tjejerna fixade vår dans! inget gick snett, tack o lov, hoppas de går så bra när vi har den riktiga föreställningen som är på FREDAG! :D längtar som fan.
de kommer bli så sjukt kul, alla är ju såååååååå duktiga! haha de roliga är att man ser så cp ut i allt smink, jag såg hemsk ut igår :o okej allt blev inte helt rätt men whatever, haha HELT svartsminkad med rött läppstift o grejjs :D hahahah
åh.. allt e så nice, o jag älskar låtarna oxå, alla huvudroller har sjukt bra röster & åh, :D jag skulle lätt vilja börja på en riktig musikal, o va nån biroll typ, som en dansare! asnice ju! jag älskar o dansa så.. o hade jag kunnat sjunga BRA så hade jag lätt gjort de, älskar nämligen o sjunga oxå, visst sjunger jag inte fult, men.. de skulle kunna vart bättre! :]

så även fast jag lär va hemma imorn, så ska jag på musikalen på kvällen.. de betyder mycke för mig just nu :) stötta alla vännerna i andra pjäsen o bara se & lära av dom.
ska ta med mig kameran då tror jag, haha.. o specoellt på fredag! haha

vakna rätt sent idag, mamma kom o väckte mig runt 1 tror jag.. o jag är fortf trött. låg o läste cosmopolitan då, hade även fått vecko revyn .. men den sparar jag o läsa till senare :)

tänkte dra o se på vänner nu! :D i love

PUSSHEJS!
( saknar älskling, både han&jag är sjuka så.. vi får ses i helgen <3 )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback