16/4

image51



haha, gårdagen va nice! på många olika sätt.. höhö

började med musikal.. fast de va bara små scenrep lix. så när de andra laget hade rep så drog jag o krissan ner på stan & köpte stay ups.. & sen vart de en macka & snickers oxå :D muuums! vi satt på bryggan o tog lite kort, as trevligt.. men sen va vi ju tvungna o dra tbax, haha då visade de sig att vi missat vårt rep ;/ hoppsan. men de va lugnt vi va med på resten, fast när de va rast drog vi ut igen o köpte glass! vi ville ha den där "twister" men den fanns ju inte så vi leta fan i typ 4 butiker.. o i den sista fanns den, cp! haha.. så mycke gång för en sån liten grej;p
gott vare iaf.

efter musikalen så drog jag hem o käka lite, sen gick jag hem till tove :] vi gick ut.. o tog aaasmycke kort. typ 150 ;/ hahahah. vi e bra på o ta kort alltså!
hade iaf as kul, åkte inlines oxå. wiiiiiiiiiiih

på kvällen kom min älskling <3 11 månaderju. hihi
vi hade de mycket mysigt ;) haha. sötnows


idag dåra;
är jag sjuk typ.. fast jag va i skolan iaf.. sketi musikalen ;/ ioförsig vare inte mitt lag som repa ida.. så de gick ju bra.
ska bara vila idag :) inte göra nåååååt! möjligen kika lite i matteboken.. men annars blire bara softa.

pusshejs

Kommentarer
Postat av: hanna

låter som en riktigt skön vecka du haft :)
synd att du blivit sjuken! du får krya på dig! så du vet kommer jag inte vara i skolan på två veckor ifall du undrar. tänkte säga de till dig, men visste inte säkert hur det skulle bli då. men nu vet du det :) du kan ringa mig när du har lust, skulle va kul att snacka lite. käns som vi tappar kontakten lite nu, men det kan ju vara pga. mitt dumma prat. men nu vet du iaf att jag vill snacka. pöss

2007-04-16 @ 21:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback