14/4

image48




fan vilken jävla vecka :o
musikal musikal MUSIKAL. hela tiden, har spenderat nästan halva dygnen där.. ojoj.
visst ahr de vart kul oxå, men i onsdags var de väldigt oödigt.. då va jag där i 12 timmar varav en timme fick jag nåt gjort.  ONÖDIGT ELLER VADÅ?

torsdags åkte jag o tilde till sthlm iaf, haha vi hade fan skoj! köpte en as frääsh skinnjacka + solglasögon, vita leggins & en as fin kopp som de stod " Godmorgon snygging " på :D wiiiie
sen på kvällen så kom tilde över hit o vi såg på "tre vännerna och jerry" KLOCKRENT, hahaha sen typ snacka vi massa o drack te med mackor.

sen igår då, så vare musikal.. från 12-21. slut jag var efter de eller, haha men vi gick igenom hela pjäsen :D o de blev fan riktigt bra! jag klara allting, thank god. alla är så duktiga! kommer bli as nice på TORSDAG då de är PREMIÄR!

nä nu ska jag åka & simma med min kusin :]
hejsveeeejs




okej, de här två var riktigt jävla bra!!

Pendeltåg mot Märsta

Propert klädd man ~20 har pratat i telefon i ca 10 min. Plötsligt börjar han klappa lite på fickorna som om han letar efter något. Han ser snart mer och mer panikslagen ut.
Mannen (i luren): Vänta ett tag.
Mannen (högt, till övriga passagerare): Vart är min mobil?! Har någon sett min mobil?! Hjälp mig hitta den, snälla!
Mannen börjar krypa runt på golvet, medan övriga passagerare betraktar honom med allt större skepsis. Efter en liten stund rycker han till, tittar på luren i handen och för den mot örat.
Mannen (i luren): Ja, hallå igen. Det var inget.


Gröna linjen, Stockholm

Tre tjejer ~16 sitter och pratar.
Tjej 1: Jag tror att jag håller på att få tinnitus?
Tjej 2: Ja, jag hör det.
Tjej 1: Va?
Tjej 2: Ja, det hörs ända hit.
Tjej 1: VA? Är det sant?
Tjej 3 lutar sig närmare och lyssnar.
Tjej 3: Det är verkligen sjukt men det hörs ju ut genom dina öron.
Tjej 1: ALLTSÅ DET HÄR ÄR HELT SJUKT!!


& så tar vi o SKRATTAR :D:D:D:D


Kommentarer
Postat av: hanna

haha vilka roliga människor då ;)

2007-04-14 @ 16:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback