1/4

image33


jag är så trött idag.. känner inte för nåt just nu. okey hela dagen är typ över, men ändå.

vaknade 10 imorse, jag & niclas skulle på stan en timme innan han skulle träffa sara & jag skulle på musikal. vi träffade först hans mamma o hänkade med henne upp på hennes kontor, höhö. sen gick vi på stan en stund o kolla på lite grejjer, jag köpte ett kort till mammsen som fyller 42 imorn :) niclas mamma fyller oxå, men 43. TUFFT!

sen vid 13 så vare musikaldags, lärde oss en ny idag. " Kick Line " den va fan kul! haha, kan inte fatta att de bara är 19 dagar till premiären, hjälp! men de kommer bli så jävla soft. hahah

ne nu ska jag plugga sam. har prov på tisdag & jag kan inget :S

hare bra. :)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback