11/4

image47

min kära bror Daniel var rätt gullig igår :$ haha
när jag kom upp efter att jag sagt hejdå till lina så säger han " vad äre där för kläder? dom har jag inte sett "
jag bah; " nej kanske för dom är nya " han bah; "aha, va söt du va då" .. jag bah: " tycker du? " (ganska så chockad) han bah; " ja , annars skulle jag inte sagt de " haaha

snacka söt bror :)
han kanske har sagt att han tycker jag är söt NÅN enstaka gång innan :)
de värmer när ens syskon ger en komplimanger :) haha, men de är en annan sak när min lillebror gör de, de är lix.. mer vanligt, vi är närmare. haha
blev iaf jätteglad!

AS onödig dag annars idag. kom till musikalen vid 10 imorse, o vad gör vi? INGENTING. va där i fan 10 timmar typ! okej jag & rebecca satte fast lite reklam till musikalen men inget mer typ.. vi satt o vänta på genrepet som skulle va vid 16.. men de blev försenat heeeeeeeeeela tiden , gaahhh.. så vid 20 kommer dom o säger att de inte blir nåt :S GRR, galen man blir eller. så jävla onöödigt..
är iaf ledig imorn :D:D ska till sthlm med tilde då, as treeeevligt!

saknar älskling :( skitungen är kvar en natt till hos farsan sin. bläääääääääää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback