i hate spanish


så sant som det är sagt, ibland bara haaaaaatar jag spanska ;/
vi har en resumé på en spanska bok tills imorn, okej.. är klar nu, men fyy va JOBBIGT de va, har suttit här ett bra jävla tag nu, så jag e helt sluuuuuuuuuuut ;/
saknar min älskling oxå , hoppas han kommer hit snart :) oj jävlar, han ringer nu, fan va coolt. precis när jag skrev de där så ringde de. haha, woow.

btw, kul i skolan idag, haha .. skratta massa :D tycker de är så jävla mycke bättre i klassen nu.. alla e mkt trevligare eller va man ska säga? haha. gympan va SJUUUKT kul idag oxå, haha. wiho .

ne , nu ska jag käka nåt.
pusshejs

Kommentarer
Postat av: hannsoow

ja idrotten idag var super! vill ha idrott varje dag med olika gymnsastik "kurser". dock har jag träningsverk i ryggen =/

2006-11-24 @ 00:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback