19 år idag!


hejhejhej!
& grattis på mig själv lixom som fyller 19 idag :D iihh! sen ett stort grattis till min älskade pappa som fyller 45! :) men han är på Gran Canaria den bajsen! haha

gårdagen/natten var hur rolig som helst!
först hade vi musikal heeeela dan, vart rätt drygt där på slutet, vi gjorde knappt nånting! haha, sen så blev det ju utgång dåra :) med en massa vänner, det var as kul! men jag saknade några personer där men, roligt ändå! blev ungefär som jag tänkt mig, haha.
jag kom dit med Jasaman iaf, sen mötte vi amalia & sofia (som oxå fyller 19 idag, GRATTIS PÅ DIG MED STUMPAN) oså träffade jag en hel del folk där, typ att jag tappade bort tjejerna, men jag va med daniel så de va lugnt :)  efter krogen drog jag, daniel, gustav o jocke hem till daniel.. vi såg på film osådär!  haha,  rätt kul oxå, jag kom hem typ HALV SJU imorse.. ;o  jag e så jävla trött.. o jag som ska gå & baka min tårtbotten snart, haha.. får lite sköna gäster ikväll (a)  menmen, tack för en underbart rolig kväll! kunde nog inte bli bättre ;)

nu ska jag gå & vila lite, sen fixa till lite här hemma (;
se yaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback