mysdag


tjoho!

trevlans igår, evve & josef kom över till mig. vi typ såg let's dance, men sen tröttna vi på att sitta inne så vi tog bussen till stan, haha, på bussen mötte jag min "nya pojkvän" som han kallade sig , HAHAHA.. rätt kul, oså tog hans kompisar kort på han & mig oxå. yey!
sen iaf så satte vi oss på max en sväng, så kom josefs kompis dennis!  men vi gjorde inge spec, drog till nån kyrka sen iaf & spela singstar o så :D oså kom evves två kompisar oxå! men de va trevligt :))

dagen idag börjar väl inte så rolig, jag ska städa :/  inom nåra minuter faktiskt, haha.
men sen ska jag iaf träna med felix o jag tror att vi ska sola oxå! :) känner verkligen att det behövs! :o
så vit som man är, mahaha.
sen ikväll så tror jag att felix kommer oxå, så ska vi ha myskväll med melodifestivalen oså! iihh, :D
kommer bli as trevligt!

& vi får se om jag får mitt nattbesök sen oxå. HAHAHAH
spännande (a) ;)

vi hörs mer om det, :D
pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback