26/9


fan va duktig jag är (a)
har städat hela nedervåningen idag, yey! haha. cred till mig lixom. var ganska okey ändå, jag tjänar ju money! :) men dom går till min & vickans utlandsresa nästa sommar! fytusan så kul det kommer bli! :) gaah

jag pluggade lite religion oxå, ännu mer duktigt dessan! :D det är rätt intressant ändå, tkr jag! o då blir det såklart mycke roligare att läsa om det. hihi

åh, jag är helt lost på en låt.
Justin Timberlake - one last cry . SÅ JÄVLA SJUKT FIN! & jag brukar egentligen inte gilla Justin så jätte mycke, men den låten .. finns inte ord. så, hörrni, LADDA HEM DEN! snarast, hihi :) eller så kan jag ge den till er från msn or someting (;

fan, nu börjar smallville! :D
så jag måste kila ;)

pusshejs *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback