1/10

jahaja, då var det oktober :o
fyfan va läskigt det är, tiden går så sjukt jävla fooooort! asså, hjälp?
men så kan det gå lixom, haha kan på ett sätt vara bra, men samtidigt inte. jaja
Niclas fyller 18 idag oxå! Grattis påre lix! :)

idag har jag vart ehm väldigt glad :D haha, sparven is baaack! oh, 'saknat' den saken. inte sett på typ.. en vecka lixom, så de är niiiiiice! (;
haha, alla mina kompisar många tycka jag e wierd när jag springer runt o hoppar o är glad hahaha. men dom vet inte hure är fan .. åh :D jag är som jag är! men jag tror dom gillaré.. iihh

haha, men mådde sämre sen efter skolan, gick & snacka med min studierektor.. o de visade sig att jag saknar 100 p :( min förra måste lixom ha sagt fel o grejer. för jag trodde allt va luuuugnt.. så nu vet jag inte va jag ska göra :/ alla kurser är redan påbörjade.. men ska kolla om jag kan börja på dramat lr nåt :) de måste lösa sig iaf!

nu på kvällen har jag typ softat, pluggat lite grann.. sen även gått en sväng med lillebror, haha.. fick ut den lilla skitungen iaf ;D han som inte alls ville först! hurrey
haha sen så fick jag värsta suget & se en disney film.. en tecknat :) som man alltid kolla på när man va liten (a) iihh.
det blev Tarzan, haha tycker den är mysig, iaf alla låtarna som är med :$ hahah
image117

haha, eller vad säger ni? :) mys visst (a) hihi

Kommentarer
Postat av: Mollyyy

Väldigt mys faktiskt ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback